Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Ισόβια για καταπάτηση δημόσιας περιουσίας!



Βαριές ποινές, ισοβίων και πολυετών καθείρξεων (ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής δικαιοσύνης), επέβαλε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στους κατηγορούμενους για την υπόθεση καταπάτησης μεγάλης δασικής δημόσιας έκτασης στην Αιξωνή Γλυφάδας.

Μετά από πολύμηνη διαδικασία, το δικαστήριο με την ετυμηγορία του κατένειμε την ποινική ευθύνη που αναλογεί σε καθέναν από τους 21 κριθέντες ενόχους και επέβαλε ποινές ισοβίων και δεκάδων ετών πρόσκαιρων καθείρξεων, για την υπόθεση ιδιοποίησης, με αγοραπωλησίες και μεταβιβάσεις, μιας τεράστιας δασικής έκτασης που ανήκε στο Δημόσιο.

Στο εδώλιο για την υπόθεση κάθισαν 26 κατηγορούμενοι, εκ των οποίων το δικαστήριο κήρυξε αθώους τρεις δικηγόρους και μία επιχειρηματία, ενώ ανέστειλε την διαδικασία για μία συμβολαιογράφο.

Από τους 21 κηρυχθέντες ενόχους, οι έξι είναι συμβολαιογράφοι, οι πέντε δικηγόροι, οι δύο επιχειρηματίες, ένας πολιτικός μηχανικός και οι υπόλοιποι επτά ιδιώτες.

Η υπόθεση απασχόλησε την δικαιοσύνη όταν στο πλαίσιο των ερευνών για το λεγόμενο «παραδικαστικό κύκλωμα» εντοπίστηκε δικαστική απόφαση που είχε εκδώσει η πρώην Πρωτοδίκης Αντωνία Ηλία, με την οποία επιτρεπόταν να γίνει μεταγραφή συμβολαίων μεταβίβασης σε δύο Κύπριους επιχειρηματίες της επίμαχης έκτασης.

Η συγκεκριμένη απόφαση προκάλεσε έρευνα, καθώς για την περιοχή της Αιξωνής είχε εκδοθεί εισαγγελική εγκύκλιος που απαγόρευε στις αρμόδιες υπηρεσίες να προχωρούν σε μεταγραφές συμβολαίων, αφού η έκταση ανήκε στο Δημόσιο και είχε κηρυχθεί αναδασωτέα το 1939.

Κριθέντες ένοχοι από το δικαστήριο είναι οι:

- Οι συμβολαιογράφοι: Σωτηρία Κατσαγιάννη, Δημήτρης Μητρέλης, Κωνσταντίνος Μητρέλης, Σταύρος Παπαδογεωργής, Δέσποινα Σεχιώτη, Αθηνά Τσατσαρώνη

- Οι δικηγόροι: Βασίλης Αγιασοφίτης, Αλέξανδρος Λυκουρέζος, Σπήλιος Παπαθανασόπουλος, Δημήτρης Παρασκευόπουλος, Πέτρος Σφαλακάτος,

- Ο μηχανικός Θωμάς Παλαιογιάννης

- Οι επιχειρηματίες Τζων Κωνσταντινίδης και Κωνσταντίνος Γεωργίου

Οι ιδιώτες: Θεόδωρος Δουσαϊτης, Κωνσταντίνος Μανιόπουλος, Γεώργιος Μπασούκος, Ιωάννης Σκιτζής, Χρήστος Τοπούζης, Αναστάσιος Πρίτσας και Δημήτρης Εμμανουηλίδης.

Το δικαστήριο επέβαλε ποινή 5 φορές ισοβίων και επιπλέον 19 χρόνων και 5 μηνών κάθειρξη στον δικηγόρο Δημήτρη Παρασκευόπουλο, ποινή ισόβιας κάθειρξης και επιπλέον κάθειρξης 8 ετών στον επιχειρηματία Τζων Κωνσταντινίδη και επίσης ισόβια και επιπλέον 23 ετών κάθειρξη στον επιχειρηματία Κωνσταντίνο Γεωργίου.

Στον δικηγόρο Αλέξανδρο Λυκουρέζο επιβλήθηκε ποινή 5ετούς φυλάκισης και στον συνάδελφο του Βασίλη Αγιασοφίτη φυλάκιση 4 ετών και 9 μηνών.

Σε όλους τους υπόλοιπους κατηγορούμενους επιβλήθηκαν πρόσκαιρες ποινές κάθειρξης από 10 έως 18 ετών.

Στους καταδικασθέντες που δεν αντιμετωπίζουν ισόβια, δόθηκε ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση και θα παραμείνουν ελεύθεροι μέχρι την δευτεροβάθμια δίκη, με την επιβολή των περιοριστικών όρων της απαγόρευσης εξόδου από την χώρα και της υποχρεωτικής εμφάνισης ανά τακτά διαστήματα σε αστυνομικό τμήμα.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

επιβιώσετε"... Desmond Lachman: "Βγείτε από το ευρώ για να επιβιώσετε"...



Image«Τώρα είναι η ώρα η Ελλάδα να αποχωρήσει από το ευρώ», διαμηνύει σε νέο του άρθρο ο Desmond Lachman, καθηγητής στο American Enterprise Institute.

Σύμφωνα με τον Lachman, ΔΝΤ και ΕΕ έχουν παραπλανήσει τους Έλληνες, ενώ η μόνη ρεαλιστική επιλογή για την Ελλάδα είναι να αποχωρήσει από την Ευρωζώνη και να υιοθετήσει τη νέα δραχμή.

«Μετά από 5 χρόνια βαθιάς ύφεσης της ελληνικής οικονομίας, είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως οι πολιτικές του ΔΝΤ και της ΕΕ για τη σωτηρία της Ελλάδας απέτυχαν», τονίζει χαρακτηριστικά.

Κατά τον Lachman «αντί η ελληνική οικονομία να σταθεροποιηθεί, όπως προέβλεπε ήδη το πρώτο Μνημόνιο, το ελληνικό ΑΕΠ μέχρι τα τέλη του 2011 έχει συρρικνωθεί έως 16% από τα επίπεδα του 2008, ενώ η ανεργία από το 7% εκτινάχθηκε στο 21%».

Η μοναδική ευκαιρία της Ελλάδας, συνεχίζει, προκειμένου να σπάσει τον φαύλο κύκλο στον οποίο έχει βρεθεί είναι να εγκαταλείψει το ευρώ και να υιοθετήσει τη νέα δραχμή. Με τον τρόπο αυτό η Ελλάδα θα ανακτήσει τη χαμένη της ανταγωνιστικότητα, αποφεύγοντας χρόνια επώδυνης ύφεσης...

Δεν είναι βέβαια πανάκεια η αποχώρηση της Ελλάδας από το ευρώ και η υιοθέτηση του νέου της νομίσματος, τονίζει επίσης ο καθηγητής. Θα χρειαστεί σκληρή προσπάθεια δύο χρόνων για να φανούν τα πρώτα ευεργετικά αποτελέσματα, αλλά τουλάχιστον θα μπορεί να ελπίζει. Κάτι που τώρα δεν έχει δικαίωμα, καταλήγει ο καθηγητής

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Πάρτι 140.000 ευρώ στο υπουργείο Εξωτερικών!

Διάβασα ένα επίσημο έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών το οποίο αφορά συγκεκριμένες δαπάνες του εν λόγω δημόσιου φορέα. 

Και εξεπλάγην γιατί οι δαπάνες αυτές οι οποίες φτάνουν τα 140.000 ευρώ για τρείς μήνες(!) δεν αφορούν τον εξοπλισμό του Υπουργείου. Δεν αφορούν καν δουλειές που κάνουν οι διπλωμάτες και πρέπει να πάρουν κάποια χρήματα. 


Αφορούν δεξιώσεις! Αυτό το έγγραφο λοιπόν το οποίο παρουσιάζει σήμερα το
kolotoubes.blogspot.com, πραγματικά χρειάζεται πληρέστερη διερεύνηση και καλείται άμεσα να το εξετάσει ο αρμόδιος Υπουργός. Δεν είναι δυνατόν σε όλη την Αθήνα να έχουν στηθεί πάγκοι για συσσίτια και στο ΥΠΕΞ να κάνουν πάρτι με τα χρήματα τω φτωχών πλέον ελλήνων! Φτάνει πια!!! 

Άρτεμις Παραδείσου



Σχετικές φωτογραφίες:


Προσπάθεια «διασπάθισης» ευρωπαϊκών πόρων προεκλογικά, ύψους 1.657.440 ευρώ, από τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού.



Σε επερώτηση του κ. Ντινόπουλου προς τον υπουργό, αναφέρεται ότι ο κ. Γερουλάνος αποφάσισε τη διάθεση 1.657.440 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) από το ΕΣΠΑ, για την πραγματοποίηση μελέτης, η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της είναι έτοιμη από το 2009.
Πρόκειται για τη μελέτη «Αποκατάσταση του Αχίλλειου Κέρκυρας», η οποία προκηρύχτηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΑ (Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα). Ο κ. Ντινόπουλος τονίζει ότι η προκήρυξη έγινε «άρον άρον» στις 7 Μαρτίου 2012, «με προφανή στόχο να δοθούν τα 1.657.440 ευρώ πριν από τις εκλογές».
Η ίδια μελέτη είχε εγκριθεί και μάλιστα παραληφθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού τον Ιούλιο του 2009.

Την αρχιτεκτονική μελέτη είχε εκπονήσει η πρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου, Αναστασία Σαλή, η οποία είχε προτείνει και την επικαιροποίησή της, χωρίς αμοιβή και στις δύο περιπτώσεις.
Ο κ. Ντινόπουλος ζητά από τον υπουργό να παρουσιάσει τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό, τη στιγμή που η μελέτη για το Αχίλλειο της Κέρκυκας «βρίσκεται στο συρτάρι του».
Δείτε τα σχετικά έγγραφα:
dinopoulos-erotisi
eggrafo1-yppo
eggrafo2-yppo




http://www.newsbomb.gr/apokalypseis/story/122608/proeklogiko-mponama-geroylanoy-kataggellei-o-a-ntinopoylos
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2012/03/1657440.html

[VIDEO] ΚΑΜΜΕΝΟΣ: ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ! (Αμοντάριστο)

 

netakias. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ



Η επίσημη σελίδα του Πάνου Καμμένου,
στο facebook είναι : http://www.facebook.com/Panos-Kammenos/


στο twitter : https://twitter.com/#!/PanosKammenos

(Ανεπίσημη σελίδα που δημιούργησα εγώ με όλα τα video  http://wp.me/P9GCU-vx)


[Λόγιος Ερμής]

O κοτσαμπάσης κύριος Παπακωνσταντίνου μας ετοιμάζει ακόμη ένα χαράτσι!

Σε χθεσινό άρθρο, περιγράφηκε η εριστικότητα και η αδιαντροπιά του κ. Παπακωνταντίνου, σε τηλεοπτική παρουσία στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 με κεντρικό παρουσιαστή τον κ. Παπαδάκη.

Σ’ αυτή την εκπομπή με περισσό θράσος ο κ. Παπακωνσταντίνου, προσπάθησε να βγάλει «τρελούς» τους Έλληνες, υποστηρίζοντας ότι ήταν από τους ανθρώπους που έσωσαν την χώρα.

Το γεγονός βέβαια αυτό, φιλοξενήθηκε και πάρα πολλές ιστοσελίδες και σίγουρα θα έχετε σχηματίσει την δέουσα γνώμη για τον κατήφορο που έχουν πάρει τόσο ο ίδιος ο κ. Παπακωνσταντίνου, όσο και οι λοιποί «Σωτήρες» της χώρας.

Το καινούργιο γεγονός της σωτηρίας στην οποία μας έχουν βάλει, αγαπητοί συνοδοιπόροι, είναι το γεγονός που προέκυψε στην προχθεσινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, κατά την διάρκεια του οποίου, ενημερώθηκαν οι μετέχοντες στην κυβέρνηση, δια στόματος κ. Παπακωνσταντίνου, για τον νέο «πονοκέφαλο» που θα προκύψει οσονούπω αφού μια νέα «βόμβα» ετοιμάζεται να σκάσει.

Αναφέρομαι στο γεγονός να υποχρεωθεί η ΔΕΗ, να επιστρέψει το ποσό του 1,8 δις. ευρώ που έχει εισπράξει μέσω των λογαριασμών κατανάλωσης ρεύματος και αφορά τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας (ΥΚΩ).

Το συμβούλιο της Επικρατείας (Δ΄ τμήμα) δικαίωσε την εταιρεία Verbund - Art Energa Hellas S.A. που ζητούσε να ακυρωθούν οι αποφάσεις του υπουργού Ανάπτυξης του έτους 2009 για τον καθορισμό των συντελεστών επιμερισμού του ετήσιου ανταλλάγματος προς κάλυψη δαπανών παροχής Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ) και την έγκριση του ετήσιου ανταλλάγματος για την κάλυψη των δαπανών παροχής ΥΚΩ (Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας) του έτους 2008.

Για όσους δεν γνωρίζουν, να αναφέρω ότι δυνάμει του ν. 2773/99, είχε καθορισθεί η αύξηση μέχρι 39% της χρέωσης που επιβάλλεται από τότε, ανά κατηγορία κατανάλωσης για τις ΥΚΩ (Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας) και το χαράτσι αυτό το πληρώνουμε ανελλιπώς έως τις μέρες μας, έστω και αν δεν το είχαμε καταλάβει.

Γι’ αυτό λοιπόν το χαράτσι είχε καταφύγει στην δικαιοσύνη από το 2010, η εταιρεία Verbund - Art Energa Hellas S.A. (μια από τις ιδιωτικές εταιρείες διανομής ηλεκτρικού ρεύματος που έριξε «κανόνι» στην αγορά) και δικαιώθηκε το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Μετά λοιπόν απ’ αυτή την εξέλιξη, υπάρχει η πιθανότητα να τιναχθούν στον αέρα τα οικονομικά της ΔΕΗ, αφού σύμφωνα με πληροφορίες από το 2009, μέχρι σήμερα, έχει εισπραχθεί από την ΔΕΗ το ποσό του 1,8 δις. ευρώ και που θα πρέπει να επιστραφεί στους καταναλωτές.

Μπροστά λοιπόν σ’ αυτόν τον κίνδυνο, ενημερώθηκε το υπουργικό συμβούλιο, από τον Υπουργό Περιβάλλοντος κ. Παπακωνσταντίνου, για τους κινδύνους που έχουν προκύψει και προσπάθησε να τους καθησυχάσει μάταια. Μάλιστα την Παρασκευή που μας πέρασε υπήρξε σύσκεψη στο ΥΠΕΚΑ, της πολιτικής ηγεσίας και της Διοίκησης της ΔΕΗ, προκειμένου να βρεθεί λύση, έτσι ώστε να μην επιστραφούν τα χρήματα αυτά.

Η πρόταση που κατατέθηκε είναι να μετατραπεί το χαράτσι αυτό, σε ένα ακόμη είδος φόρου όπως «εισφορά αλληλεγγύης».

Σ’ αυτή όμως την περίπτωση, θα πρέπει να βρεθεί παράλληλα φόρμουλα κάλυψης της ΔΕΗ, αφού θα κατηγορηθεί για μια ακόμη φορά ως φοροεισπράκτορας και επιπλέον δεν μπορεί να έχει αναδρομή ισχύ η επιβολή φόρου, πέραν του ενός έτους.

Άρα λοιπόν αφού εισπράττει η ΔΕΗ την χρέωση αυτή από το 2009, δημιουργείται εύλογα πρόβλημα κάλυψης αναδρομικότητας.

Άρα η ΔΕΗ μένει ακάλυπτη στις πιθανές απαιτήσεις καταναλωτών για τα προηγούμενα χρόνια και επιπλέον, δεδομένου του ότι το χαράτσι για τις ΥΚΩ ήταν ανάλογο με την κατανάλωση, δηλώνεται ξεκάθαρα ότι η επιβολή τέτοιου φόρου, έχει χαρακτηριστικά μόνον εισοδηματικού τύπου.

Επιπλέον δε, μέγιστο ζήτημα θα προκύψει αφού ο ν. 2773/99 με τον οποίο καθορίσθηκε η επιβολή χρέωσης υπέρ ΥΚΩ, καταργήθηκε με τον ν. 4001/2011 (άρθρο 159) και ως εκ τούτο θα πρέπει να αιτιολογήσει την θέση της η διοίκηση της ΔΕΗ για ποιο λόγο εισπράττονται ακόμη τα χρήματα αυτά και επιπλέον που πηγαίνουν αυτά τα χρήματα. Πηγαίνουν πράγματι για τις ΥΚΩ ή καταλήγουν σε αδιαφανείς λογαριασμούς;

Κατόπιν όλων των παραπάνω εξελίξεων, μοναδικός δρόμος, διαφαίνεται η λύση μέσω νομοθετικής ρύθμισης από το ΥΠΕΚΑ, αφού ακόμη και οι ορκωτοί λογιστές που διαχειρίζονται τις λογιστικές καταστάσεις της ΔΕΗ, δεν προθυμοποιούνται να τις υπογράψουν.

Μπροστά σ’ αυτόν τον κίνδυνο λοιπόν η ΔΕΗ θα ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα χρήσης 2011 αφού κατατεθεί από τον υπουργό Περιβάλλοντος Γ. Παπακωνσταντίνου η τροπολογία για τη ρύθμιση με τις χρεώσεις των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ), προκειμένου να μην εγγραφούν επισφάλειες στον ισολογισμό της τάξης του 1,8 δισ. ευρώ.

Άρα, εντός των επομένων ημερών, ο «Σωτήρας» μας, κ. Παπακωνσταντίνου, μας ετοιμάζει ακόμη ένα χαράτσι, μας ετοιμάζει ακόμη μια ταφόπλακα.

     Αθανάσιος Τσίγκας - aegeantimes.gr 
 
http://logioshermes.blogspot.com/2012/03/o_22.html

Μπορεί κάποιος να μας πει .....



Αν αποδειχθεί τελικά ότι ο Παπαδήμος και ο Βενιζέλος έχουν υπογράψει κρυφές συμφωνίες για μέτρα που δεν ανακοίνωσαν, τότε ο ελληνικός λαός πρέπει να τα κατεδαφίσει όλα.
Και πρέπει πλέον να ξεκαθαρίσει και η Νέα Δημοκρατία αν γνωρίζει ποια ακριβώς είναι η συμφωνία για το ύψος των μέτρων που καλούνται να υποστούν οι Έλληνες την επόμενη διετία.

Διότι η δική της κυβέρνηση είναι αυτή που θα κληθεί να τα εφαρμόσει τα μέτρα και να υποστεί την κοινωνική πίεση. Κι εξηγούμαστε:
Στις αρχές Μάρτη γνωρίζαμε ότι τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν τον Ιούνιο είναι 11,5 δισ. ευρώ. Τόσα μας είπαν ότι συμφώνησαν με την τρόικα.


Πριν λίγες ημέρες η έκθεση του ΔΝΤ έκανε λόγο για μέτρα που θα έπρεπε να φτάσουν τα 14 δισ. ευρώ για τη διετία 2013-2014 ενώ το συνολικό πακέτο 2010-2014 θα έφτανε τα 63 δισ.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, όμως, στις Βρυξέλλες, και συγκεκριμένα στο Γιούρογκρουπ συζητήθηκαν μέτρα που θα φτάσουν τα 16 δισ. και συνολικά τα 65 δισ. ευρώ. Κάθε βδομάδα δηλαδή προστίθενται και δύο δισ. ευρώ και δείχνουν όλα ότι εν υπάρχει πάτος. Μάλιστα, φαίνεται να κυκλοφορούν δύο κείμενα της συμφωνίας, το ένα το πόρισμα της Κομισιόν και το άλλο η απόφαση του συμβουλίου για την αλλαγή του Μνημονίου. Στο πρώτο κείμενο αναφέρει ότι «οι διαθέσιμες προβολές για το 2013 και 2014 εμφανίζουν μεγάλο δημοσιονομικό κενό σε σχέση με τους αναθεωρημένους στόχους».


Αν υποθέσουμε ότι έχουν ήδη ληφθεί μέτρα ύψους 49 δισ. ευρώ, απομένουν 16 δισ. τα οποία αναλύονται ως εξής: Τα 11,4 δισ. είναι οι παρεμβάσεις που θα ανακοινωθούν τον Ιούλιο ενώ άλλα 4,6 δισ. «ξεχάστηκαν» και κανείς δε μιλά γι’ αυτά καθώς πρόκειται για δεσμεύσεις από το μεσοπρόθεσμο του περασμένου καλοκαιριού.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τα χρήματα που πληρώσαμε ή πρέπει να πληρώσουμε είναι τα εξής:



http://www.antinews.gr/2012/03/22/152946/
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2012/03/blog-post_6055.html

Η Ιστορία γράφεται μόνο μια φορά ...Και η προφητεία θα επαληθευθεί



Πρόταση των Ανεξάρτητων Ελλήνων να αναλάβει ο Στρατηγός Γράψας το υπουργείο Εθνικής Αμύνης 
 
Διαβάστε τι έγραφε ο Μακρυγιάννης Χρήστος ανώτερος Αξιωματικός ε.α  πριν από πέντε μήνες όταν βεβαίως δεν υπήρχαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες,  για τον Στρατηγό Γράψα,  τώρα ένα πολιτικό κίνημα  προτείνει  το ίδιο !
 
Διαβάστε το άρθρο στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ 
Γιατί πρέπει να είναι ο Στρατηγός Γράψας ο νέος ...ΥΕΘΑ των ενενήντα ημερών ! 


Είχα την τύχη να υπηρετήσω επί πολλά χρόνια με τον σημερινό Α/ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Κωσταράκο … Ο Στρατηγός Κωσταράκος είναι από τα στρατιωτικά μυαλά που σπάνια είχαμε την τύχη να έχουμε στην Πατρίδα μας ανώτατου και υψηλού επιπέδου στρατιωτικός ,μάχιμος , άριστος γνώστης των Νατοϊκών πραγμάτων, σκέψεων ,αποφάσεων ,ενεργειών . Το θυμάμαι στο Fort Bliss του Texas να συναγωνίζεται ως νεαρός υπολοχαγός και να κοντράρεται στα ίσα με άλλους αξιωματικούς των συμμαχικών δυνάμεων και πάντα να διακρίνεται .
Τον ξανασυνάντησα ως Ταγματάρχη Διοικητή της Μονάδος ΧΩΚ όπου έγραψε Ιστορία . Απαίτησε και είχε πολύ μεγάλη υψηλή κατάρτιση από τα στελέχη του και δεν δίστασε να τοποθετήσει μικρούς αξιωματικούς σε βαθμό ως στρατοπεδάρχες και ως αξιωματικούς ελέγχου πυρός . Άριστος γνώστης της ψυχολογίας του μαχητή κατόρθωσε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η Μονάδα να είναι μια από τις καλύτερες μονάδες σε συμμαχικό επίπεδο ! Τοποθετώντας τότε απλά, αλλά ουσιώδη για τον μαχητή πράγματα όπως η τιμητική τοποθέτηση της Ελληνικής Σημαίας στην στολή των μαχητών που έπαιρναν μέρος στην πολεμική εκπαίδευση της Μονάδος στο Πεδίο Βολής Κρήτης πέτυχε θαύματα Δημιούργησε έτσι μια σειρά αξιωματικών που έπιναν νερό στο όνομα του .
Άριστος ,δίκαιος και αγαπητός οι αξιωματικοί του ,είχαν να το λένε μεταξύ τους . Οργανωτικός αλλά και αυστηρός κριτής είχε το κάτι που τον ξεχώριζε και φεύγοντας από την μονάδα άφησε άριστη υποδομή η οποία φάνηκε τον χειμώνα του 96 στα… ΙΜΙΑ. Στα χρόνια που πέρασαν πάντα τον παρακολουθούσαμε και τον καμαρώναμε .. Η ξαφνική και απότομη τοποθέτηση σε Αρχηγό ΓΕΕΘΑ μας γέμισε χαρά και υπηρηφάνεια αλλά μετά από τις πρώτες ώρες άρχισαν τα πρώτα ερωτηματικά !
Είναι έτοιμος ο Στρατηγός Κωσταράκος στην ηλικία των 55 χρονών να ηγηθεί στο πόστο του Α/ΓΕΕΘΑ ; Που δεν είναι καθαρά στρατιωτικό πόστο ; Είναι έτοιμος να διατάξει αν χρειαστεί το κάτι παραπάνω ; είναι έτοιμος να συγκρουστεί με την πολιτική εξουσία; Θα μου πείτε μα πώς να συγκρουστεί μετά από την άμεση επιλογή του σε A/ΓΕΕΘΑ και τη προαγωγή του σε λιγότερο από χρόνο σε Στρατηγό ; Απλά αναρωτιέμαι γιατί δεν βλέπω το Στρατιωτικό συμβούλιο να έχει το κάτι παραπάνω …
Πάμε στον ΥΕΘΑ! Ο υπουργός Μπεγλίτης απέδειξε ότι δεν μπορεί να σταθεί στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας .. Ένας Υπουργός Αμύνης είναι περίπου ίσος με τον Πρωθυπουργό ο κ.Μπεγλίτης δεν έχει ούτε την πολιτική πυγμή ούτε το σθένος να είναι ίσος μεταξύ ίσων είναι δε πολύ χαμηλά στην ιεραρχία του πολιτικού κόσμου, ενώ η σύγκριση για το σεβασμό μεταξύ των Αξιωματικών είναι άστα να πάνε … Ο Μπεγλίτης χωρίς να μπορεί να πείσει, καταδιωκόμενος από το σύνδρομο του ΑΝΥΕΘΑ και μη έχοντας τον ανάλογο σεβασμό από τους Αρχηγούς προσπάθησε με μια σειρά άστοχων ενεργειών να πείσει για το αντίθετο ! Είναι το ίδιο που στις μάχιμες μονάδες όταν τυχαίνει ο Υποδιοικητής να γίνεται Διοικητής …Τον βλέπεις πάντα Υποδιοικητή ! Σε όλες τις ενέργειές του φάνηκε ο εκνευρισμός του και νταηλίκι του …και όχι η ψυχραιμία του ! Μόνο που Αξιωματικοί δεν είναι κομματάρχες και δεν καταλαβαίνουν από αυτά και εδώ αναφερόμαστε σε αξιωματικούς χαμηλών βαθμών και καθημερινών μαχητών ,όχι χαρτογιακάδων !
Εδώ είναι ή ώρα του Στρατηγού Γράψα είναι η στιγμή που θα δώσει στο Στράτευμα το ηθικό και το τσαμπουκά που του λείπει ! Είναι η ώρα της δικαίωσης του Στρατηγού που απαλλαγμένος από τα πολιτικά τερτίπια της κ.Μπακογιάννη τον Αύγουστο του τότε … Που πιστεύοντας ότι έγινε χαλίφης στην θέση του χαλίφη παραίτησαν ένα πανάξιο Αξιωματικό για να μην στενοχωρήσουν τα Αμερικανάκια ! Είναι αυτός που αυτήν την στιγμή θα ενώσει το Στρατό με τον λαό και τον πολιτικό κόσμο! Θα δώσει όραμα στους Αξιωματικούς και έχοντας μαζί του τον αγωνιστή Α/ΓΕΣ Ζαζιά που θα οργώσει τον ¨Έβρο και τα νησιά, έχοντας δε τον Α/ΓΕΕΘΑ Κωσταράκο να ενώσει με τις γνώσεις του και το μυαλό του την Αεροπορία και το Ναυτικό θα πετύχουμε θαύματα !
Ο ΓΡΑΨΑΣ δεν είναι Χηνοφώτης να αφήσει τον Τούρκο πιλότο που σκότωσε το σμηναγό Ηλιάκη να ζήσει …Θα τον έπνιγε στο Πέλαγος και αυτό θα φτάσει στον πυροβολητή στην Σάμο !. Αν οι Πολιτικοί θέλουν να ξεφύγουν από την μιζέρια που αυτήν την δύσκολη χρονικά και ιστορικά στιγμή έχουν οι Ένοπλες Δυνάμεις και όχι με υψηλό ηθικό που λέει ο άσχετος Μπεγλίτης τώρα είναι η ώρα της Πατρίδος
Η επιλογή του Γράψα ως Υπουργού Εθνικής Αμύνης θα απογειώσει το Στράτευμα χωρίς ο Στρατηγός να έχει πολιτικούς στόχους και ρόλους ,αλλά απλά θα του δώσει ηθικό και τσαμπουκά που τόσο λείπει αυτήν την ώρα από τον Στρατό μας ! Είναι από αυτά τα μικρά πράγματα που κάνουν τους Στρατιωτικούς να ξεχωρίζουν από του άλλους δημοσίους υπαλλήλους κ Υπουργέ των οικονομικών Βενιζέλο , είναι οι άνθρωποι που για ένα τσίγκινο Μετάλλιο έστω και μετά Θάνατο σκοτώνονται στα Βράχια ,στα Πελάγη στον Αέρα …
Μακρυγιάννης Χρήστος Ανώτερος Αξιωματικός ε.α


Χρήστος Μακρυγιάννης




Το άρθρο του είχε προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις αλλά δείχνει καθαρά την επόμενη μέρα όταν ο Πάνος Καμμένος το υιοθετεί και μπορεί και είναι γνωστό για το αν ο Καμμένος είναι Πατριώτης


Hermes the transporter...   
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2012/03/blog-post_8134.html

Γιάννης Βαρουφάκης - Οι ελληνικές θυσίες και ο Παγκόσμιος Μινώταυρος της κρίσης .



Όταν η βασίλισσα της Αγγλίας ζήτησε από την Βρετανική Ακαδημία να της απαντήσουν γιατί οι τόσοι…σοφοί δεν προέβλεψαν τη φοβερή παγκόσμια κρίση, που άρχισε το 2008 από τις ΗΠΑ, 35 κορυφαίοι οικονομολόγοι συνυπέγραψαν μια απάντηση- δικαιολογία, που έλεγε ότι υπέπεσαν στο σφάλμα ότι :«οι παρατηρούμενες κρίσεις δεν θα συνεχιζόταν εις το διηνεκές, διότι το σύστημα είχε βρει μια μαγική φόρμουλα και πλουτισμού, αλλά και κοινωνικής ευημερίας».

Αυτά και άλλα πολλά αφηγείται στο βιβλίο «Παγκόσμιος Μινώταυρος» ο οικονομολόγος καθηγητής Γιάννης Βαρουφάκης, που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Λιβάνη.

Είναι ένα βιβλίο 468 σελίδων, που συνδυάζει αφήγηση και οικονομία. Εικόνες και αριθμούς. Μύθο και ορθολογισμό. Λογοτεχνική γραφή με οικονομολογική ανάλυση. Προκαλώντας έτσι αναγνωστική απόλαυση, ακόμη και σε αυτόν που δεν συμφωνεί πάντα με το δόγμα του συγγραφέα, ο οποίος θεωρεί ότι αιτία του σημερινού κραχ είναι ο αδηφάγος Μινώταυρος των αμερικανικών ελλειμμάτων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί μια από τις τελευταίες ενότητες του βιβλίου με τίτλο «Δαναοί χρέη φέροντες». Λέει ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου, όταν το 2009 ζήτησε ανεπίσημα τη βοήθεια της ευρωζώνης ,εισέπραξε από την Μέρκελ τρία nein. (όχι).

Nein στη διάσωση της Ελλάδας, nein στη μείωση των επιτοκίων, nein στην κήρυξη πτώχευσης του δημοσίου. Πρόκειται-τονίζει- για μοναδικά στην οικονομική ιστορία «όχι».

Και μόνο όταν τον Μάιο του 2010 η παγκόσμια αγορά ομολόγων βρέθηκε σε μια κατάσταση παρόμοια με την πιστωτική ασφυξία του 2008, κάνοντας τους επενδυτές να πανικοβληθούν και να μην αγοράζουν τα πιο επισφαλή ομόλογα του κόσμου, οι ευρωπαίοι συμφώνησαν να χορηγήσουν στην Ελλάδα δάνειο ύψους 110 δις ευρώ, φοβούμενοι ένα χείμαρρο χρεοκοπιών.

Και ποιό ήταν το αντάλλαγμα γι’ αυτή την πρωτοφανή συμφωνία στα παγκόσμια χρονικά των δανείων; Υπαγωγή της χώρας υπό Τριμερή Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο, με αυστηρή λιτότητα και υψηλό επιτόκιο. Ο συγγραφέας υποστηρίζει πως οι δύο αυτοί όροι εξασφάλιζαν την αποτυχία του εγχειρήματος.

Γιατί; Διότι, ο συνδυασμός αυτός κλείδωσε για τον επόμενο χρόνο τη χρεοκοπία του δημοσίου, αποτρέποντας τους επενδυτές, με αποτέλεσμα να οδηγείται η οικονομία σε συνεχή συρρίκνωση.

Έτσι, αντί για τη στάση πληρωμών του δημοσίου τομέα - κάτι που, κατά τη γνώμη του, θα έφερνε την κάθαρση-προέκυψε η απόλυτη στάση επενδύσεων, η οποία έδωσε άλλη μια ώθηση στο φαύλο κύκλο της κρίσης και έκανε ακόμη πιο σίγουρη μια μελλοντική, και συνεπώς πιο επώδυνη, χρεοκοπία.

Η κρίση - τονίζει - θα συνεχίζεται έως ότου η Ευρώπη αποφασίσει να δράσει αποτελεσματικά εναντίον των πραγματικών αιτίων της κρίσης ,τα οποία δεν έχουν να κάνουν ούτε με το χρέος ούτε με την πειθαρχία, αλλά με τη λανθασμένη αρχιτεκτονική της ευρωζώνης, που δεν μπορεί να πορεύεται όπως στην εποχή του οικονομικού κτήνους, του Παγκόσμιου Μινώταυρου:

«Η Ευρώπη θυμίζει τη θλιβερή εικόνα δύο εξαντλημένων κολυμβητών που αρπάζονται ο ένας από τον άλλον για να σωθούν, αλλά βυθίζονται και οι δύο γοργά προς το βυθό. Οι δύο κολυμβητές είναι τα ελλειμματικά κράτη της ευρωζώνης και το ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα».

Υπάρχει λύση; Ναι, απαντάει ο συγγραφέας. Και προτείνει:

1.Ενοποίηση του τραπεζικού συστήματος της ευρωζώνης για να συνεχίσει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να βοηθάει γενναιόδωρα τις τράπεζες ,ώστε να μη λειτουργούν ως τράπεζες -ζόμπι και ,όταν εξυγιανθούν, το ESFS μπορεί να πουλήσει τις μετοχές του σε ιδιώτες, επιστρέφοντας τα κεφάλαιά με τόκο στους φορολογούμενους.

2. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα να δράσει ως μοχλός που βοηθάει την ευρωζώνη να μειώσει το συνολικό δημόσιο χρέος των υπερχρεωμένων κρατών, δανειζόμενη από τις διεθνείς χρηματαγορές με δικά της εικοσαετή ομόλογα.

3. Θέσπιση Ανακύκλωσης των Πλεονασμάτων μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων με κεφάλαια της τάξης του 8% του ΑΕΠ της ευρωζώνης, που θα επενδύονται σε επικερδή προγράμματα και θα κατευθύνονται σε ελλειμματικές περιοχές της ευρωζώνης.

Ο συγγραφέας ,καταλήγοντας, αιφνιδιάζει με τη θέση του: «Μόνο η Ουάσινγκτον διαθέτει αποθέματα ιστορικής μνήμης και θεσμικών εργαλείων για να επηρεάσει τους ανόητος ευρωπαίους να σταματήσουν την αποδόμηση της Ευρώπης»…

Ζητείται λοιπόν ένας σημερινός Θησέας της Οικονομίας…

nooz 
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2012/03/blog-post_8614.html

Αδιανόητο: Βάζουν ελεύθερους σκοπευτές στις 25 Μαρτίου στο Σύνταγμα!!

Ελεύθερους σκοπευτές θα αναπτύξει στις ταράτσες γύρω από την πλατεία Συντάγματος η Αστυνομία κατά την παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Όσο κι αν αυτό ακούγεται απίστευτο, προβλέπεται στον σχεδιασμό που εκπόνησε το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας για τα μέτρα Ασφάλειας και Τάξης την ερχόμενη Κυριακή, προκειμένου να αποφύγει τις αναμενόμενες διαμαρτυρίες των πολιτών κατά των «επισήμων» της εξέδρας στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Στην διαταγή που διαβιβάστηκε από την
Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής προς όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες του Λεκανοπεδίου, εκτός των άλλων μέτρων που αφορούν το «σφράγισμα» της ευρύτερης περιοχής της πλατείας από τους στύλους του Ολυμπίου Διός μέχρι την Πανεπιστημίου και όλες τις κάθετες οδούς, από ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ,  άνδρες της Ασφάλειας και δικυκλιστές των ομάδων Δ.ΕΛ.Τ.Α και ΔΙ.ΑΣ, αναφέρεται και η τοποθέτηση ελεύθερων σκοπευτών της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας σε ταράτσες γύρω από την κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας και τους κεντρικούς δρόμους που οδηγούν σε αυτή.

Το απίστευτο αυτό μέτρο δεν είναι δυνατό να εξηγηθεί με την κοινή λογική, ακόμη και την πλέον ακραία, αφού οι ειδικά εκπαιδευμένοι ελεύθεροι σκοπευτές της Ελληνικής Αστυνομίας έχουν ως αντικείμενο να πυροβολούν και να σκοτώνουν αυτόν που βάζουν στην διόπτρα τους!!!


Αυτή άλλωστε είναι η αποστολή τους και μέχρι σήμερα έχουν χρησιμοποιηθεί σε ελάχιστες περιπτώσεις ομηρείας από ενόπλους, έναν από τον οποίο είχαν σκοτώσει στην Βόρεια Ελλάδα προκειμένου να σώσουν τους επιβάτες του λεωφορείου που είχε καταλάβει οπλισμένος με Καλάσνικοφ και χειροβομβίδες.


Το μόνο που μπορεί να εξηγήσει μια τέτοια ακραία, όσο και επικίνδυνη κίνηση, είναι
ο απόλυτος πανικός που έχει καταλάβει τους κρατούντες για την αυξανόμενη οργή των πολιτών, πανικός που «κατεβαίνοντας» προς τους Στρατηγούς των Μεγάρων της Κατεχάκη και της Αλεξάνδρας, μετατρέπεται  σε απύθμενη βλακεία!!!


 http://www.briefingnews.gr
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2012/03/25_22.html

EΠΙΣΤΟΛΗ-"ΒΟΜΒΑ" ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ: "ΘΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ, ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ!"


Ο Πάνος Καμμένος και οι "Ανεξάρτητοι Έλληνες" προχωρούν ακόμη παραπέρα, καταγγέλλοντας την προδοτική και πέρα για πέρα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ παραχώρηση της πολιτικής διαχείρισης της χώρας σε μια... Ανώνυμη Εταιρεία!

Σήμερα το πρωί και γύρω στις 9.00, ο Καμμένος ανάρτησε στο Facebook το παρακάτω κείμενο:


"Σήμερα η συγκυβέρνηση με τους εναπομείναντες βουλευτές αποφασίζει ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ την παράδοση άνευ όρων της πολιτικής δαχείρησης της χώρας σε μια Ανώνυμη εταιρεία, σε ένα άδειο κουφάρι στο Λουξεμβούργο.

ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ στείλαμε επιστολή στον Πρωθυπουργό, στον Υπουργό Οικονομικών πρίν παραιτηθεί, και στην δικαιοσύνη που ωφείλει να πάρει θέση με συγκεκριμένα ερωτήματα για να μην πεί ποτέ ξανά κανείς ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ.


ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΓΙΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΑΥΡΙΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ".

Επί του EFSF ως Δανειστικού Μηχανισμού προς κράτη μέλη της ΕΕ/ΕΖ

• Ως EFSF καλείται μια ανώνυμη εταιρία στο Λουξεμβούργο. Ποιο είναι το Μετοχικό Κεφάλαιο του EFSF; Έχει; Αν όχι, γιατί όχι; Αν έχει μετοχικό κεφάλαιο, αυτό είναι εξ ολοκλήρου καταβεβλημένο; Υπάρχει μερίδιο καταβεβλημένου κεφαλαίου και καταβλητέου; Αν ναι, ποιο είναι το καταβλητέο και ως σήμερα μη καταβληθέν μερίδιο αυτού του κεφαλαίου;

• Έχουν κατατεθεί στην Εθνική Αντιπροσωπεία τα δικαιολογητικά σύστασης και λειτουργίας, καθώς και το καταστατικό λειτουργίας του EFSF από τα αρμόδια όργανα και εποπτικές αρχές του Δουκάτου του Λουξεμβούργου, στο οποίο εδρεύει; Τα έχει στην κατοχή της η Κυβέρνηση; Αν όχι, γιατί όχι;
 

• Η τροποποίηση του καταστατικού λειτουργίας του EFSF γίνεται ομόφωνα ή με κάποιας μορφής πλειοψηφία, ήτοι είναι εφικτό στις χώρες που δεν δανείζονται από τον EFSF να αλλάζουν μονομερώς τους όρους δανεισμού;
 

• Οι εγγυήτριες χώρες/μέλη του EFSF έχουν παραιτηθεί από ενστάσεις διζήσεως ή από ενστάσεις βάσει εθνικής κυριαρχίας έναντι του EFSF για απαιτήσεις τρίτων έναντι του EFSF από τα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα εκδίδει;
 

• Με ποιόν τρόπο ο EFSF θα.... αξιώνει από τα κράτη μέλη του Ευρώ & Εγγυητές του EFSF την κάλυψη των ομολόγων τα οποία θα εκδίδει για τη χρηματοδότηση των δανειζομένων κρατών, όπως η Ελλάδα, αν κάποιο ομόλογο του EFSF εκπέσει;
 

• Έχει ο EFSF δυνατότητα επιβολής αναγκαστικών μέτρων κατά των εγγυητριών χωρών για μη καταβολή της συνεισφοράς τους;
 

• Γιατί ο EFSF δανείζει με επιτόκιο διαφορετικό – πολλαπλάσια μεγαλύτερο – από αυτό το οποίο προβλέπεται από τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες δεδομένου ότι δεν έχει μετόχους και οι εγγυητές είναι μόνο κράτη που υπόκεινται στις δεσμεύσεις των Ευρωπαϊκών Συνθηκών; Υπάρχει άλλος λόγος πλην της κερδοσκοπίας εις βάρος της Ελλάδος με έμμεσο παραμερισμό των προβλέψεων των Ευρωπαϊκών Συνθηκών; Αυτό αποτελεί στοιχείο το οποίο προωθεί την ισόρροπη και σταθερή οικονομική και κοινωνική πρόοδο, όπως προβλέπεται από τον πρώτο στόχο που έθεσε η Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση (EE C 191 της 29ης Ιουλίου 1992) και υπέγραψε ως πληρεξούσιος του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας ο τότε Υπουργός Εξωτερικών, κ. Σαμαράς; Είναι στοιχείο προόδου προς μια καλύτερη Ευρώπη ή ευθείας κατάλυσης των αρχών και αξιών της;
 

• Γιατί ο EFSF δανείζει με επιτόκιο διαφορετικό – πολλαπλάσια μεγαλύτερο – αυτού της ΕΚΤ, το οποίο είναι το εύλογο αντίτιμο της χρονικής αξίας του χρήματος, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου, για τις ενδοευρωπαϊκές δανειοδοτήσεις μεταξύ κρατών; Σε ποιά συγκεκριμένη επιστημονική οικονομική και νομική λογική στηρίζεται;
 

• Οι διαφορές της δικαιοδοσίας ως προς τη χώρα προσφυγής έχουν οιαδήποτε επίπτωση σε πιθανή διεκδίκηση της Ελληνικής Δημοκρατίας των πάσας υφής πολεμικών ή άλλων αποζημιώσεων κατά της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας;
 

• Η Ελλάδα εισέπραξε την τελευταία δόση του Πρώτου Δανείου τον Δεκέμβριο του 2011 αντί του Σεπτεμβρίου του 2011, χρονικό σημείο το οποίο αποτέλεσε ένα ακόμα έωλο ορόσημο αδυναμίας πληρωμής μισθών και συντάξεων σύμφωνα με τον ψυχολογικό πόλεμο της προηγούμενης Κυβέρνησης. Μπορείτε ενημερώσετε το Σώμα, με ποιό ακριβώς τρόπο εδώ και 7 μήνες, με μόλις 10 δις ευρώ που εκταμιεύθηκαν με σημαντική καθυστέρηση (Δεκ 2011), η Ελληνική Κυβέρνηση κατέβαλε μισθούς, συντάξεις δώρο Χριστουγέννων, επιδόματα και άλλες δαπάνες προς τρίτους χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση; Είναι τα ποσά αυτά της τάξεως των 6 δις ευρώ που σύμφωνα με δηλώσεις σας οφείλουμε σε προμηθευτές του δημοσίου και αν όχι, από πού καλύφθηκαν οι ως άνω υποχρεώσεις και γιατί δεν μπορούν να καλυφθούν ομοιοτρόπως και στο μέλλον;
 

• Η Δανειακή Σύμβαση σκοπεύει να δεσμεύσει νομικά την Ελλάδα πριν από την ολοκλήρωση της δυνατότητας εκ μέρους του EFSF να χρηματοδοτηθεί ως ανώνυμη εταιρία από τα κεφάλαια και τις Εγγυήσεις των Εγγυητών του. Πώς δεσμεύονται νομικά τα υπόλοιπα κράτη του Ευρώ/εν δυνάμει μέλη για την έγκαιρη και επιτυχή ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών για τον EFSF;
 

• Αν η Κυβέρνηση δεν έχει την προβλεπόμενη νομική δέσμευση αλλά μόνο μια ευμετάβλητη, όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί στο παρελθόν, πολιτική δέσμευση, γιατί να μην προχωρήσει η Κυβέρνηση στο αυτονόητο ισοδύναμο, ήτοι στην παροχή παρόμοιας πολιτικής δέσμευσης και, αν και όταν ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες ενέργειες για τη χρηματοδότηση της Ελλάδας μέσω του EFSF, να προχωρήσει η Εθνική Αντιπροσωπεία και σε νομική δέσμευση;
 

• Αν οι εταίροι δεν εμπιστεύονται τη συγκυβέρνηση Βενιζέλου-Σαμαρά και φτάνουν στο σημείο να ταπεινώσουν την Ελλάδα τόσο ώστε να μας υποχρεώνουν να ολοκληρώσουμε τις δικές μας διαδικασίες πριν καν αυτοί ξεκινήσουν τις δικές τους, γιατί δεν υπάρχει έστω ο όρος ισχύος της Νέας Δανειακής Σύμβασης με αυτή την προϋπόθεση; Υπάρχει έκθεση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους η οποία να διαβεβαιώνει τους βουλευτές από τους οποίους η Κυβέρνηση ζητά την ενυπόγραφη δέσμευση των επόμενων γενεών ότι η Νέα Δανειακή Σύμβαση δεν ισχύει εάν οι εταίροι μας δεν υλοποιήσουν τις δεσμεύσεις τους; Μήπως έχουν συμβατικά το κίνητρο να το πράξουν κατόπιν της δικής μας δέσμευσης;
 

• Παρακαλώ όπως προσκομίσετε στην Εθνική Αντιπροσωπεία από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και την Τ.τ.Ε. τα αντίγραφα των λογαριασμών όπου πιστώθηκαν οι εκταμιεύσεις της Δανειακής Σύμβασης των 110 δις ευρώ, καθώς και οι αντίστοιχες πληρωμές προς τους ομολογιούχους.
 

• Ποια είναι η ακριβής διαδικασία υλοποίησης και ελέγχου των χρεώσεων και των πιστώσεων του λεγόμενου Ειδικού Λογαριασμού μέσω του οποίου θα πληρώνονται με απόλυτη προτεραιότητα οι πιστωτές/EFSF; Δεδομένου ότι την προτείνετε ως μέρος του μηχανισμού επίλυσης, ως απότοκο των διαπραγματεύσεών σας, του προβλήματος δανεισμού που δημιουργήσατε, την έχετε καταθέσει προς μελέτη και έγκριση; Αν όχι, γιατί όχι;
 

Επί του Προοιμίου του Master Facility Agreement
 
• Ποια είναι η επιστημονική οικονομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την εξάρτηση της εκταμίευσης ποσών και την εκπλήρωση των οικονομικών και άλλων χρηματοδοτικών όρων μιας δανειστικής σύμβασης που συνάπτει με μια ανώνυμη εταιρία με έδρα το Λουξεμβούργο (EFSF), με την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Ελληνικής Δημοκρατίας έναντι της Τρόικας, μέσω του Νέου Μνημονίου, λαμβανομένου υπόψη ότι το Νέο Μνημόνιο είναι πολιτικό και όχι οικονομικό κείμενο και οι συμβαλλόμενοι της Ελληνικής Δημοκρατίας σε αυτό δεν είναι συμβαλλόμενοι στο Master Facility Agreement;

• Ποιά είναι η επιστημονική οικονομική και νομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται τη σύνδεση της μη εκπλήρωσης του πολιτικού κειμένου του Νέου Μνημονίου και των όρων του, με την υποχρέωση καταβολής ποινικής ρήτρας στο Master Facility Agreement (Disincentive Payment), ενόσω ήδη υπάρχει ρήτρα επιβολής τόκου υπερημερίας σε περίπτωση μη εκπλήρωσης των όρων της δανειστικής σύμβασης στο Άρθρο 6 Παρ.3;
 
• Ποιά είναι η επιστημονική νομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την επιβάρυνση κάθε ποσό δανείου που θα εκταμιεύεται σε εκτέλεση του Master Facility Agreement με προμήθεια υπέρ των Εγγυητών του EFSF, δεδομένου ότι οι Εγγυητές αυτοί δεν είναι συμβαλλόμενοι της Ελληνικής Δημοκρατίας;
• Στους όρους της σύμβασης αλλά και από το Προοίμιο αυτής, η Ελληνική Δημοκρατία αναλαμβάνει μεταξύ άλλων, το ρίσκο της κάλυψης του κόστους χρήματος και δανεισμού του EFSF. Και ενώ είναι πιθανώς κατανοητό να επιβαρυνθεί η χώρα με αυτό το κόστος, αν από υπαιτιότητά της ο δανειστής υποστεί δυσμενή μεταβολή της αξιολογικής του ικανότητας, δεν είναι κατανοητή η διαπραγματευτική λογική βάσει της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την αποδοχή πλήρους, αντικειμενικής αποζημιωτικής ευθύνης για ανάληψη του κόστους χρηματοδότησης και δανεισμού του δανειστή της, ανεξαρτήτως δικής της υπαιτιότητας ή συμβολής στην επαύξηση του κόστους δανεισμού. Με απλά λόγια, αν ένας ή περισσότεροι Εγγυητές του EFSF απωλέσουν το υφιστάμενο επίπεδο αξιολόγησής τους ή αν μια ακόμα χώρα από αυτές που εφαρμόζουν Πρόγραμμα Σταθερότητας (Ιρλανδία και Πορτογαλία) παρουσιάσουν δυσμενή εξέλιξη στην οικονομία τους, η οποία θα απαιτήσει περαιτέρω κεφάλαια από όσα παρουσιάζεται ότι έχει διαθέσιμα ο EFSF, η βέβαια μεταβολή στο κόστος ανεύρεσης κεφαλαίων από αυτόν τον EFSF θα επιβαρύνει την Ελληνική Δημοκρατία. Ποιά είναι η επιστημονική οικονομική νομιμοποίηση αυτής της εισήγησης της Κυβέρνησης;

Επί των Όρων του Master Facility Agreement
 
• Αρ. 5 § 2 g: Ο όρος αυτός συνιστά όρο αποδοχής αποκλειστικού Δανειστή; Αν ναι, ποιό είναι το –βάσει των Ευρωπαϊκών Συνθηκών– Ελληνικό εθνικό ή κοινό ευρωπαϊκό συμφέρον εξ' αιτίας του οποίου η Κυβέρνηση εισηγείται την απεμπόληση του αυτονόητου δικαιώματος να πωλήσει Τίτλους της και σε τρίτους;

• Αρ. 5 § 2 h: Ποια είναι η επιστημονική νομική βάση επί της οποίας η Κυβέρνηση εισηγείται την εισαγωγή ρήτρας αντικειμενικής αποζημιωτικής ευθύνης (Indemnity) για πάσα αιτία χωρίς να γίνεται τουλάχιστο διάκριση για υπαίτιες πράξεις ή παραλήψεις της Ελλάδος και με πρόνοια να αίρεται η αποζημιωτική ευθύνη αν η ζημία, το έξοδο, η οφειλή ή η δαπάνη οφείλεται σε υπαιτιότητα του Δανειστή ή τρίτων, όπως λ.χ. τωνΕγγυητών του EFSF;
 

• Αρ. 5 § 5 d : Μπορεί άραγε να εξηγηθεί στο Σώμα για ποιό λόγο και με ποια εχέγγυα η Κυβέρνηση εισηγείται τη δέσμευση της Ελληνικής Δημοκρατίας σε δανεισμό τέτοιας έκτασης και σπουδαιότητας κεφαλαίων από μια Λουξεμβουργιανή Ανώνυμη Εταιρία η οποία δεν υποχρεούται να έχει τη μορφή Χρηματοπιστωτικού Ιδρύματος ή να έχει την άδεια ή έστω την εξουσιοδότηση να λειτουργεί ως τέτοιο; 


• Αρ. 7 § 6 : Γιατί εισηγείσθε τη μονομερή άρνηση καταβολής του δανείου από τον EFSF, στην περίπτωση όπου το ΔΝΤ διακόψει για δικό του, μη αντικειμενικά προσδιορίσιμο με επιστημονικές μεθόδους λόγο, τη συμμετοχή του στο EFSF; Είναι το ΔΝΤ καταλυτικός παράγων ύπαρξης και λειτουργίας του EFSF; Γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη στο καταστατικό του EFSF πλέον της δυνατότητας συμμετοχής και συνεισφοράς του ΔΝΤ στο Μηχανισμό; Ισχύει ο ίδιος όρος για όλους τους συμμετέχοντες στον EFSF; Αν όχι, γιατί όχι;
 

• Αρ. 7 § 7 : Ποιά είναι η τεκμηριωτική λογική της σύνδεσης της λειτουργίας της συγκεκριμένης διάταξης, σε συνδυασμό με τον ορισμό του «Γεγονότος Διατάραξης της Αγοράς» στο Προοίμιο της Σύμβασης αυτής; Γιατί μπορεί να συνιστά Γεγονός Διατάραξης της Αγοράς σε μια διεθνή σύμβαση δανείου η μεταβολή των εθνικών πολιτικών συνθηκών; Αν δεχτεί κανείς το μηχανισμό που περιγράφεται στην παρούσα διάταξη, μήπως μοχλεύεται κατάσταση κατά την οποία αν η Χώρα έχει αρκετά κεφάλαια, θα τα πάρει ο EFSF για να πληρωθεί τυχόν ανεξόφλητα ποσά δανείων χωρίς καν να ερωτηθεί η Χώρα και, με αυτό τον τρόπο, καταλήξει όχι μόνο χωρίς χρήματα στο ταμείο της αλλά και χωρίς δανειακή υποστήριξη; 


• Αρ. 9 § 1 & 9 § 1 e: Καθιερώνει ή όχι ο συγκεκριμένος όρος το απευκταίο γεγονός καταγγελίας με την κοινώς χρησιμοποιούμενη ορολογία στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές (Cross Default) και, αν ναι, ποιά είναι η νομιμοποιητική επιστημονική βάση της εισήγησης της Κυβέρνησης για την αποδοχή μιας ρήτρας που καθιστά άμεσα απαιτητό το δάνειο αυτό αν καταγγελθεί για οποιονδήποτε λόγο άλλο δάνειο ή άλλη χρηματοδοτική υποχρέωση της Ελληνικής Δημοκρατίας προς τρίτους από άλλες αιτίες;


• Αρ. 13 § 1 & 5: Συνιστά ή όχι το πλέγμα των εγγυήσεων που παρέχει το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας προς το EFSF, κατεξοχήν παροχή εγγύησης ως αυτοφειλέτη, με παραίτηση από δικαιώματα διζήσεως σε οποιοδήποτε δίκαιο καθώς και με απαγόρευση υποκατάστασης για την περίπτωση που κληθεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους εκ της συμβάσεως εγγυήσεως που συνάπτεται στον εν λόγω άρθρο 13;
 

Οι μετοχές (κοινές ή μετατρέψιμες) των ελληνικών πιστωτικών ιδρυμάτων που θα αποκτηθούν από το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας έναντι της χρηματοδότησης που θα παράσχει για την ανακεφαλαιοποίησή τους, θα αποτελούν προϊόντα ρευστοποίησης σε περίπτωση που κληθεί το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας να εκπληρώσει τους όρους της εγγύησης του Άρθρου 13 και, αν ναι, πως εξασφαλίζεται από αυτή την εισήγηση της Κυβέρνησης την περιβόητη αυτοτέλεια και ελληνικότητα του Ελληνικού τραπεζικού συστήματος;
 

Τι σχέση μπορεί να έχει το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, βάσει του Άρθρου 2 του Ιδρυτικού Νόμου, ως Εγγυητής της Σύμβασης Δανείου της Ελληνικής Δημοκρατίας, εφόσον έχει συσταθεί για την «Διατήρηση της σταθερότητας του Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος; Μήπως τελικά οι Ελληνικές Τράπεζες θα εγγυηθούν το νέο Δάνειο;
 

Το Άρθρο 3 (Κεφάλαιο – Περιουσία) του Ιδρυτικού Νόμου για το Ελληνικό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας ορίζει ότι τα κεφάλαια του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας προέρχονται από κεφάλαια που θα αντληθούν στο πλαίσιο του Μηχανισμού Στήριξης της Ελλάδας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δυνάμει του Ν. 3845/2010. Δηλαδή, με άλλα λόγια, ο Εγγυητής μας στη Σύμβαση Δανείου θα το κάνει με κεφάλαια των Δανειστών μας;
 

• Αρ. 14 § 5: Βάσει ποιας διαπραγματευτικής στρατηγικής και έναντι ποιων διαπραγματευτικών ανταλλαγμάτων έχει δεχθεί η Ελληνική Κυβέρνηση ρήτρα ελεύθερης εκχώρησης των απαιτήσεων του EFSF προς τρίτους και μάλιστα στους Εγγυητές του EFSF (Κράτη μέλη του Ευρώ) τα οποία, ούτε καν συνιστούν συμβαλλόμενα μέρη της σύμβασης αυτής; Η εταιρία SPV που αναφέρεται στην προ τελευταία περίοδο της παραγράφου 5 του άρθρου 14, μπορεί να είναι και εταιρία που δεν ανήκει εξ ολοκλήρου σε κράτη μέλη του Ευρώ και αν ναι, ποιες είναι οι ασφαλιστικές δικλείδες της Κυβέρνησης ώστε να μην εκχωρηθεί απαίτηση έναντι χρέους της χώρας σε εταιρίες οι οποίες εξαρτώνται από χώρες οι στόχοι των οποίων δεν συνδιακυμαίνονται με το Ελληνικό εθνικό συμφέρον;
 

• Αρ. 15 § 3: Με ποιο σκεπτικό η Ελληνική Κυβέρνηση έχει αποδεχτεί να περιορίζεται η χώρα μας, ως δανειζόμενος, στην άσκηση προσφυγής αποκλειστικά και μόνο στα δικαστήρια του Δουκάτου του Λουξεμβούργου, ενώ ο δανειστής (EFSF), έχει την ευχέρεια να επιλέξει δικαιοδοσία των δικαστηρίων οποιουδήποτε κράτους μέλους; Δεν είναι εύλογο να υποθέσει κανείς ότι πχ το συμφέρον της Γερμανίας, ως του Εγγυητή με τη μεγαλύτερη συμμετοχή, είναι να επιδιώξει την εκδίκαση των απαιτήσεών της ενώπιον Γερμανικών δικαστηρίων; Υπάρχει μελέτη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους για τις επιπτώσεις αυτών των διαφορών της δικαιοδοσίας;
 

• Αρ. 15 § 4: Πέραν από τη ρητή και ανεπιφύλακτη παραίτηση της Ελληνικής Δημοκρατίας από ασυλίες και ευχέρειες που διαθέτει από το Διεθνές Δίκαιο, στοιχείο το οποίο η Κυβέρνηση οφείλει να τεκμηριώσει με όρους προστασίας του Δημοσίου Συμφέροντος, υπάρχει συγκεκριμένη νομική τεκμηρίωση του προσδιορισμού της λέξης «Assets»; Αναφέρεται μόνο στην Ιδιωτική περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου ή μήπως καταλαμβάνει και τη Δημόσια περιουσία του; Με τη φράση «mandatory Law» εννοείται μόνο ελληνικός αναγκαστικός νόμος ή η έννοια αυτής της φράσης επεκτείνεται ώστε να αφορά και σε αναγκαστικό νόμο κάθε κράτους μέλους του Ευρώ στη δικαιοδοσία του οποίου ο δανειστής (EFSF) δύναται να εγείρει αξιώσεις και να επιδιώξει δικαστική προστασία σύμφωνα με τον Αρ.15 §3 ανωτέρω;
 

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ


Πάνος Καμμένος
 Πρόεδρος

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters