Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ 1 ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ… ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ!

lathrometanastes_upatia_klephtes_preview 
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΑΝ ΝΟΜΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ (ΜΠΕΝ ΖΕΛΟΝ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ), ΤΩΡΑ ΜΕ… «ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ» ΑΝΟΙΞΑΝ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΙΣ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ!!! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ;;; ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑΡΗΣΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΝΟΜΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΜΠΑΛΤΑΚΟΣ!!! ΠΟΤΕ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ-ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ;;; ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ YouTube ΓΡΑΦΕΙ… 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014… ΑΠΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ;… ΙΣΩΣ…
ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΜΠΕΚΙ… ΚΟΜΜΑΤΑ!!! ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ;;; ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ! ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΡΥΘΕΙ ΑΠΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ… ΕΡΕΥΝΗΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ… 
……………………………………………………………………………..
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΝΟΜΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΤΑΧΑ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΡΝΑΕΙ
………..
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΟΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ 
Υπάρχει μια μυστική υπηρεσία η οποία τους παίρνει από τον Έβρο και τους φέρνει στην Αθήνα και δεν έχουνε χαρτιά. Eγώ αγόρι μου ταξιδεύω όλο τον πλανήτη, σε χώρες που χρειάζομαι βίζα, ενώ έχω το διαβατήριο μου, την ταυτότητα μου, άμα δεν έχω βίζα δεν μπαίνω σε μια χώρα. Που σημαίνει δεν με δέχονται. Έχω το διαβατήριο μου. Οι άνθρωποι που έρχονται εδώ πέρα λοιπόν δεν δηλώνουν τίποτα, δεν έχουν χαρτιά, δεν έχουν διαβατήριο. Άμα σου πει ότι λέγεται «Ωνάσης» θα του πεις «ναι», άμα σου πει είμαι 25 ενώ είναι 75 «ναι» θα γράψεις. Δηλαδή δεν υπάρχει τίποτα, δεν υπάρχει στοιχείο, δεν ξέρουμε ποιος είναι στη χώρα μας. Έχουμε τόσες υπηρεσίες, τόσα κέρατα που πληρώνουμε, τόσο μηχανισμό που θα έπρεπε αυτό να είναι συνεννοημένο. Δεν μπορεί τώρα να μην ξέρουμε αν κάποιος είναι Ιρανός ή Ιρακινός ή Αιγύπτιος ή Λιβανέζος και ό,τι θέλει ο καθένας δηλώνει. Δηλαδή άμα σου πάρω εσένα τα χαρτιά, μέχρι την Κρήτη δεν φτάνεις, θα σε έχουνε πιάσει. Δε σου μιλάω να πας για την Αίγυπτο. Αυτά τα παιδιά τώρα που περνούν μέσα και είναι ξεβράκωτα, τα φέρνει κάποιος. Είναι στοχευμένες αυτές οι κινήσεις από ένα πολύ μεγάλο δόγμα για να διαλύσουν την Ελλάδα και οι κυβερνώντες μου που δεν είναι Έλληνες το δέχονται. Άρα το θέμα δεν είναι ρατσιστικό, εδώ το θέμα είναι ποιόν μου φέρνεις μέσα. Εδώ το ζήτημα είναι λοιπόν ότι η χώρα δεν διοικείται από Έλληνες. Το πρόβλημα είναι ότι  σου βάζουνε κόσμο στη χώρα που δεν τον γνωρίζεις με σχέδιο για να σκίσουνε τον Ελληνισμό! Πάρε τα χαρτιά από τους ανθρώπους αυτούς, δώσ’τους βίζα, να ξέρουμε ποιός είναι, τι έκανε, πως, τι, που. Του δίνει ένα χαρτί τώρα που τους λέει μέσα σε 40 μέρες να φύγεις από τη χώρα. Άρα τράβα στην Αθήνα! Και έχουμε μαζέψει 11.000.000 ξένους σε μια χώρα τέτοια, δεν υπάρχει διοίκηση, δηλαδή παρέλυσε η κυβέρνησή μου; Όχι, δεν παρέλυσε, είναι σε ένα μεγάλο σχέδιο για να φέρνουνε οι άνθρωποί τους, διότι ξαναείπα κύριοι δεν είναι τυχαίο, ο Σαμαράς είναι εβραίος, τυχαίο; Είναι το γένος Μπενάκη! Τι να σου πω ο Μητσοτάκης είναι κρητικός; Από που; Ο Σημίτης είναι από που; Όλοι τους αυτοί λοιπόν βλέπεις είναι σε ένα club. Πρέπει να είναι μασόνοι και πρέπει να είναι εβραίοι; Ξέρεις ίσως με πούνε ρατσιστή. ΄Οχι, αυτοί είναι ρατσιστές. Διότι εγώ τους χειροκρότησα, εγώ τους έβγαλα στα έδρανα, τους έβαλα μες τη βουλή μου, γιατί είμαι παγκοσμιοποιητής και δεν με πειράζει εάν έχεις μια Eλληνική κουλτούρα και αξίζεις, εμείς δώσαμε πολιτισμό στον πλανήτη. Όμως όταν μια συγκεκριμένη ράτσα έχει στοχεύσει να μου διαλύσει τη γλώσσα μου, να μου διαλύσει τη χώρα μου, να μου διαλύσει το στρατό μου και έρχονται μες τη χώρα μου και καταδυναστεύουν τόσο πολύ τη χώρα μου, εδώ υπάρχει θέμα και αυτοί είναι το κακό και μου κάνουν κακό.
……………………………………………………………………………………………..
Δεν καταλαβαίνουν τι πάνε να κάνουν;
Με Υπουργική Απόφαση, όποιος λαθρομετανάστης καταγγείλει αστυνομικό, κερδίζει ένα χρόνο νόμιμη παραμονή στην Ελλάδα – Αν είναι δυνατόν !!!
se-varka-metanastes elegxos-metanaston
Εν κρυπτώ και με απλή υπουργική απόφαση που υπογράφουν οι υπουργοί Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας, ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος και ο υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Κεγκέρογλου, και η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’1453 της 05/06/2014, όποιος λαθρομετανάστης καταγγέλλει ρατσιστική συμπεριφορά σε βάρος του, έστω και λεκτική, καθώς και οι ουσιώδεις μάρτυρες που θα προτείνει ο λαθρομετανάστης, δικαιούνται αυτόματα άδεια παραμονής ενός έτους μέχρι της εκδίκασης της υπόθεσης!
Πρόκειται για την περίφημη διάταξη που είχε επιχειρηθεί να περάσει ως νόμος τον περασμένο Μάρτιο ο Λ. Γρηγοράκος με προσωπική εντολή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ε. Βενιζέλου και είχε απορρίψει ο γραμματέας της κυβέρνησης Π. Μπαλτάκος.
Τι σημαίνει το παραπάνω; Οτι π.χ. μπορεί να 20 λαθρομετανάστες να περάσουν από την Τουρκία στην Ελλάδα και να καταγγείλουν ότι κατά την περισυλλογή τους εξυβρίστηκαν ή δέχθηκαν υποτιμιτικές λεκτικές «ρατσιστικές» επιθέσεις από ένα στέλεχος της Ακτοφυλακής ή της ΕΛΑΣ!
Αυτός που θα το καταγγείλλει αυτοματα «κερδίζει» ένα χρόνο νόμιμης παραμονής στην Ελλάδα με κανονική κάρτα παραμονής!
Μαζί του «κερδίζουν» άδεια παραμονής και οι μάρτυρες της υπόθεσης, δηλαδή οι υπόλοιποι λαθρομετανάστες που είναι μαζί του!
Από όταν πέρασε στο ΦΕΚ, αυτόματα άρχισαν όλοι οι λαθρομετανάστες, κατάλληλα εημερωμένοι από τους Τούρκους, με το που πατούσαν το πόδι τους σε ελληνικό έδαφος να καταθέτουν μηνύσεις κατά των στελεχών της Ατκοφυλακής και να κατονομάζουν ως μάρτυρες όλους τους συντρόφους τους!
Τον Μάρτιο, όταν το ΠΑΣΟΚ επέμενε να ψηφιστεί το άρθρο, ο Π.Μπαλτάκος ως έσχατη γραμμή άμυνας είχε προτείνει να εγκριθεί σχετική διάταξη που θα προέβλεπε ότι σε περίπτωση που θα αποδεικνυόταν ότι είναι ψευδής και συκοφαντική η κατηγορία αυτομάτως οι λαθρομετανάστε θα απελαύνονταν.
Είχε υπάρχει σφοδρή αντίδραση από το ΠΑΣΟΚ (με έκδοση ανακοίνωσης Τύπου από το ΠΑΣΟΚ) σε βάρος του Π.Μπαλτάκου και εν τέλει συμφωνήθηκε να αποσυρθούν και οι δύο διατάξεις.
Επανήλθαν όμως ύπουλα και με απλή υπουργική απόφαση η οποία εκδόθηκε στις 5 Ιουνίου, τελικά οι λαθρομετανάστες κερδίζουν ένα χρόνο παραμονής στην Ελλάδα … δωρεάν!
Πηγές του ΛΣ/Ακτοφυλακή, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή με το defencenet.gr, αναφέρουν ότι ήδη πολλά στελέχη του Λιμενικού διώκονται ήδη για κατά φαντασίας εξύβριση και «ρατσιστική συμπεριφορά» από μηνύσεις λάθρο, οι οποίοι εν συνεχεία λαμβάνουν άδεια παραμονής μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης!
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ

http://alfeiospotamos.gr/?p=8488

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters