Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ…Tι είναι ο Κώδικας ΙΧΩΡ… Μάθετε ποιοι είμαστε και για ποιόν λόγο μας πολεμούν .

 
Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΧΩΡ ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Λένε πως εμείς οι Έλληνες έχουμε ένα ιδιαίτερο γονίδιο στο DNA μας. Αυτό το γονίδιο μας επιτρέπει να φτάσουμε πιο γρήγορα στην τελείωση, μας κάνει πιο ευφυείς και ταυτίζεται με αυτό που λένε κώδικα ΙΧΩΡ.
Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ
Από ευρήματα αρχαιολόγων, γύρω στο 35.000 π.Χ. συνυπήρξαν για 1000 χρόνια ο άνθρωπος του Νεάτερνταλ και ο Homo Sapiens. Κανείς δεν ξέρει ακριβώς από που προήλθε ο Homo Sapiens αλλά ανθρωπολόγοι βλέπουν σαφή ομοιότητα με τονHomo Erectus που προϋπήρξε του ανθρώπου του Νεάτερνταλ (300.000 – 35.000 π.Χ.). Ο άνθρωπος του Νεάτερνταλ φαίνεται σαν να είναι μια νεότερη εξέλιξη ανθρώπου από πίθηκο, η στάση του είναι πιο σκυφτή από τον Homo Erectus, ο οποίος υπάρχει περίπου από το 1.700.000 π.Χ. και η βασική του διαφορά από τον πίθηκο είναι η νοημοσύνη του. Φαντάζομαι πως κάπου κοντά στη δήθεν εξαφάνιση του Homo Erectus και την εμφάνιση του ανθρώπου του Νεάτερνταλ υπάρχει κάποια <<παρέμβαση>> η οποία οδήγησε τον τότε πίθηκο (300.000 π.Χ.) να αποκτήσει νοημοσύνη που ο Erectus είχε ήδη 1.500.000 χρόνια!
Για κάποιο λόγο ένα ανθρώπινο είδος που υπάρχει από το 1.700.000 π.Χ. με σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά με σήμερα, έχει έναν ανταγωνιστή που μοιάζει πολύ με τους αρχαίους προγόνους του, τους πίθηκους, αλλά έχει νοημοσύνη σαν αυτόν. Μάλιστα την περίοδο από 100.000 μέχρι τον Homo Sapiens το 35.000 π.Χ. φαίνεται να υπάρχουν διάφορα είδη ανθρωποειδών στη γη. τότε μιλάμε πιθανότατα και για την πρώτη δυναστεία αρχαίων Ελλήνων θεών (Ήλιος, Γαία κ.λ.π.) και το ζευγάρωμα του Ουρανού με την Γη από το οποίο βγήκαν τέσσερα διαφορετικά είδη (Τιτάνες, Εκατόγχειρες, Ουρανίδες και Γίγαντες).
Η δεύτερη δυναστεία αρχαίων Ελλήνων θεών είναι του λεοντοκέφαλου Κρόνου αιμοβόρου νεφελίμ ο οποίος θεωρείται τιτάνας και της γυναίκας του και αδερφής του Ρεας, μητέρας του Δια, ο οποίος δολοφόνησε τον πατέρα του Κρόνο και ανέλαβε τον διαφωτισμό των γήινων κατά την τρίτη δυναστεία αρχαίων Ελλήνων θεών.
Για κάποιο λόγο ο Δίας και οι υπόλοιποι θεοί του Ολύμπου δεν θεωρούνται τιτάνες αλλά Ελ και από εκεί προκύπτει και η ονομασία Έλληνες και Ελλάς (Γη του Φωτός).
Αυτός ο απότομος διαχωρισμός της γενιάς του Δία και των Ελλήνων μετέπειτα, από τους πρόγονούς τους, τιτάνες, είναι και αυτός πολύ μυστήριος και εκεί πιστεύω πάλι ότι υπήρξε μία δεύτερη <<παρέμβαση>> η οποία οδήγησε σε αυτόν τον διαφωτισμό της Γης και στον χαρακτηρισμό των θεών της τρίτης δυναστείας <<ΕΛ>>.
Αυτοί λοιπόν ήταν και οι προπάτορες  του κώδικα ΙΧΩΡ ο οποίος μεταδόθηκε και ύστερα στις επόμενες γενεές.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ
Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αλλά αυτά τα 1000 χρόνια θυμίζουν τις τιτανομαχίες και τις γιγαντομαχίες όπου ο Τιτάνας Κρόνος της δεύτερης δυναστείς αρχαίων Ελλήνων θεών πεθαίνει από τα χέρια του Δία, ο οποίος δεν ονομάζεται τιτάνας όπως ο πατέρας του. Η τρίτη πλέον δυναστεία αρχαίων Ελλήνων θεών παίρνει το χρίσμα ΕΛ (Φωτεινός) και διαφωτίζει όλη την τότε γη στο πέρασμά της
Οι τιτανομαχίες και γιγαντομαχίες της ελληνικής μυθολογίας πρέπει να σημαίνουν και την μετάβαση στο σημερινό είδος από τον άνθρωπο του Νεάτερνταλ και της επαναφορά της κυριαρχίας στη γη σε ένα παλιότερο είδος, τον Erectus, ο οποίος όμως έχει εξελιχθεί τα χρόνια που δήθεν εξαφανίστηκε, για να επιστρέψει ως Homo Sapiens και να εξαφανίσει για πάντα τον αντίπαλό του, τον Νεάτερνταλ και να σηματοδοτήσει εκείνη τη περίοδο με τον διαφωτισμό όλης της γης από τους ΕΛ.                                             _Η μετάβαση αυτή πραγματοποιήθηκε το 35.000 π.Χ. και ολοκληρώθηκε με τον αποκλεισμό του παλαιού είδους στον τάρταρο από τους 12 ΕΛ και την αρχή ενός είδους πνευματικότητας που χαρακτηρίζει τον Homo Sapiens.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ο κώδικας ΙΧΩΡ λοιπόν είναι στα γονίδια που έχουν και σήμερα οι Έλληνες και τους κάνει πιο εύκολη την μετάβασή τους σε υψηλότερα πνευματικά επίπεδα. Μακάρι να αφυπνιστεί σε όλους μας λοιπόν για να κατακτήσουμε τον κόσμο για πολλοστή φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας.
 
 
 
http://www.epsilonellas.gr/2016/08/t.html?spref=fb

Για όσους έχουν αμφιβολίες για το "προσφυγικό" - Στον "αέρα" έγγραφα το Σόρος για ανάμειξη σε εκλογές, μετανάστευση, προσφυγικό - Ποιος λέτε να ανησυχεί;

Ποια κομματική εφημερίδα δημοσίευσε άρθρο του Σόρος;
Όλα στη φόρα από την ομάδα DC leaks - Χάκερς διέρρευσαν απόρρητα έγγραφα του Σόρος
Στον «αέρα» 2.500 έγγραφα του δισεκατομμυριούχου - Περιέχουν αναφορές σε ευρωπαϊκές εκλογές, στη μετανάστευση και στο προσφυγικό 
Χιλιάδες έγγραφα οργανισμών που διοικούνται από τον Τζορτζ Σόρος, διέρρευσαν στο διαδίκτυο το Σάββατο μετά από επίθεση χάκερ. 
Πρόκειται για περισσότερα από 2.500 εσωτερικά έγγραφα που δημοσίευσε η DC leaks, μια ομάδα Αμερικανών ακτιβιστών, που όπως λένε θέλουν «να παρουσιάσουν την αλήθεια για την διαδικασία αποφάσεων στις ΗΠΑ όπως και για τα κυρίαρχα στοιχεία στην αμερικανική πολιτική ζωή».

Τα αρχεία είναι κατηγοριοποιημένα με διάφορα κριτήρια, όπως η γεωγραφική περιοχή, αλλά και ό, τι έχει σχέση με την Παγκόσμια Τράπεζα και το Προεδρικό γραφείο, ενώ καλύπτουν την περίοδο μεταξύ 2008 και 2016. Τα έγγραφα αποκαλύπτουν σχέδια δράσης, στρατηγικές και άλλες δραστηριότητες του Σόρος, ενώ περιέχουν αναφορές για ευρωπαϊκές εκλογές, την μετανάστευση και το προσφυγικό.
Η ίδια ομάδα είχε αποκαλύψει πριν λίγο καιρό emails του πρώην αξιωματούχου του NATO , Φίλιπ Μπριντλοβ, που έδειχναν τον στρατιωτικό να προσπαθεί να προκαλέσει ένταση στις σχέσεις ΗΠΑ και Ρωσίας. Ο ίδιος ο Μπρίντλοβ σε δηλώσεις του στο CNN χαρακτήριζε την υποκλοπή της ηλεκτρονικής του αλληλογραφίας, ως μέρος ενός κρατικού προγράμματος κατασκοπείας.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ειδικοί ασφαλείας στις ΗΠΑ ρίχνουν την ευθύνη σε Ρώσους χάκερς.
 
 
Πρώτο Θέμα
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2016/08/blog-post_581.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+InfognomonPolitics+%28InfognomonPolitics%29 

Ο Δίας επιστρέφει στον Θρόνο του: Ξαναφτιάχνουν Το Χρυσελεφάντινο Άγαλμα του Ολυμπίου Διός

Ο Δίας επιστρέφει στον Θρόνο του
 
 Το Χρυσελεφάντινο Άγαλμα του Ολυμπίου Διός, που φτιάχτηκε από τον Φειδία τον 5ο αιώνα π.Χ και δέσποζε στον ναό του Δία στην Ολυμπία ήταν ένα από Επτά Θαύματα του αρχαίου κόσμου, μέχρι τον 5ο αιώνα μ.Χ οπότε και καταστράφηκε.
Ωστόσο, σε μια σπάνια περίπτωση όπου το υπερσύγχρονο συναντά το αρχαίο, ο Δίας επιστρέφει στον θρόνο του, μέσω της 3D εκτύπωσης και των τεχνολογικών μέσων της Stratasys.
Η νέα αυτή «έκδοση» του αγάλματος, που κατασκευάστηκε μέσω 3D printing (τρισδιάστατης εκτύπωσης) θα είναι το βασικό έκθεμα μιας νέας έκθεσης στο Millenium Gate Museum της Ατλάντα, που λαμβάνει χώρα με την ευκαιρία των Ολυμπιακών του Ρίο.
Με τίτλο «The Games: Ancient Olympia to Atlanta to Rio», η έκθεση αρχίζει στις 20 Αυγούστου και διαρκεί μέχρι τις 2 Ιανουαρίου 2017, και περιλαμβάνει πολλά αρχαιοελληνικά εκθέματα.
Το αυθεντικό άγαλμα σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στον ναό μέσα σε διάστημα μεγαλύτερο μίας δεκαετίας. Ήταν φτιαγμένο από χρυσό, ελεφαντόδοντο, έβενο και πολύτιμους λίθους.
Η έκδοση της Stratasys είναι μικρότερη, αλλά σίγουρα αποτελεί φόρο τιμής, καθώς βασίζεται σε μια εικόνα του αυθεντικού αγάλματος η οποία μετετράπη σε αρχείο CAD μέσω ειδικού λογισμικού 3D modeling.
Ο Δίας επιστρέφει στον Θρόνο του
Το άγαλμα φτιάχτηκε μέσω της τεχνικής additive manufacturing, με εκτυπωτή Stratasys Fortus 900mc, που επιτρέπει την εκτύπωση μικρών και μεγάλων αντικειμένων με μεγάλη ακρίβεια. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, όπως τονίζει η εταιρεία, είναι η μόνη αυτή τη στιγμή που επιτρέπει τη χρήση θερμοπλαστικών παραγωγής για τα πιο ανθεκτικά τμήματα.
Ο Δίας επιστρέφει στον Θρόνο του
«Σε όλη την ιστορία υπάρχουν παραδείγματα όπου τα πλέον πολύτιμα έργα τέχνης καταστρέφονται ή σπάνε. Στο παρελθόν, αυτό σήμαινε ότι τα αντικείμενα αυτά χάνονταν για πάντα. Για αυτό και επενδύουμε τόσο πολύ στην καλλιτεχνική αξία του 3D printing» λέει ο Τζέρεμι Κόμπους, διευθυντής του Gate Museum.
Ο Δίας επιστρέφει στον Θρόνο του
«Μαζί με τη Stratasys και τους εκπαιδευτικούς του Kennesaw State University ελπίζουμε να δώσουμε δημιουργήματα που πολύ λίγοι επιχείρησαν να υλοποιήσουν».

 
ΜΕΣΩ
 apocalypsejohn.com
 
http://www.diadrastika.com/2016/08/xanaftiachnoun-chryselefantino-agalma-olympious-zeus.html

Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ

Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ
Γράφει ο Σπύρος Μακρής,
To 2004, τελέστηκαν στην Ελλάδα για δεύτερη φορά μετά από σχεδόν 100 χρόνια, οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι οποίοι βέβαια, στο σύνολό τους, καμία σχέση δεν έχουν με εκείνους που πρωτοέγιναν το 776 π.Χ. – ή και παλιότερα σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις, κατά την εποχή του Ηρακλή.
Μόνο κατ όνομα είναι Ολυμπιακοί οι αγώνες αυτοί, καθώς ούτε ως προς το πνεύμα, ούτε προς τα αθλήματα, ούτε ως προς την διάρκειά τους, ούτε ως προς την καταγωγή των συμμετεχόντων, ούτε ως προς το ότι δεν είναι αφιερωμένα σε κάποια θεότητα, ούτε ως προς κάτι άλλο, έχουν κάποια συγγένεια με αυτούς της αρχαίας εποχής.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες διεξάγονταν προς τιμή του θεού Δία, το άγαλμα του οποίου, στην αρχαία Ολυμπία, συγκαταλέγεται στα 7 Θαύματα του Κόσμου.
Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ
Η Ολυμπία, όπως η Δωδώνη, οι Δελφοί, κλπ ήταν τόπος λατρείας και «περιείχε» το μεγαλοπρεπέστερο όλων των κτιρίων, τον ναό τον αφιερωμένο στον ίδιο τον Δία, θεό θεών και ανθρώπων. Αρχιτέκτονας του ναού ήταν ο Λίβων (α΄ μισό ε΄ αιώνα π.Χ.) από την γειτονική πόλη Ήλιδα, ο κράτιστος των Ελλήνων αρχιτεκτόνων της ακμής του δωρικού ρυθμού. Ο ναός κτίστηκε μεταξύ των ετών 466 και 456 π.Χ.
Μέσα του στέγαζε ένα από τα επιβλητικότερα και καλλιεπέστερα λατρευτικά αγάλματα που φιλοτεχνήθηκαν ποτέ. Πρόκειται για ένα δημιούργημα που μέσα του και σε όλη του την εμφάνιση μπορούσε να ενσαρκώνει το ιδεώδες και την φύση του θεού των θεών. Το σπουδαίο αυτό είδωλο καλλιτέχνησε ένας πολίτης των Αθηνών, ο πολύ γνωστός σε όλους μας Φειδίας, γιος του Χαρμίδη, ο οποίος είχε ήδη χαρίσει στην πόλη του δύο εκπληκτικά ομοιώματα της θεάς Αθηνάς, εξαίσιας τέχνης και τεχνικής.
Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ
Κατ αρχήν το άγαλμα, που βρισκόταν στο δυτικό άκρο του ναού, ήταν τεράστιου μεγέθους, όπως μας ο λεει ο Στράβων. Ήταν τόσο μεγάλο σε σχέση με τον ναό που θα μπορούσαμε άνετα να κατηγορήσουμε τον γλύπτη, ότι δεν εκτίμησε τις σωστές αναλογίες. Σύμφωνα με ένα ποίημα του Καλλίμαχου (305 – 240 π.Χ) πρέπει να είχε ύψος περίπου όσο ένα τριώροφο σπίτι, έφτανε δηλαδή τα 13μ. Οι ανασκαφές μας δίνουν τις διαστάσεις της βάσης περίπου στα εξήμιση επί δέκα μέτρα και ύψος πάνω από 1μ.
Η απεικόνιση παρουσίαζε τον Δία καθιστό, αν και το κεφάλι του σχεδόν άγγιζε την οροφή του ναού ώστε μας έδινε την εντύπωση πως αν ο Δίας σηκωνόταν, θα τρύπαγε την στέγη του ναού και θα τον άφηνε άσκεπο.
Σύμφωνα με τον Παυσανία στο κεφάλι του είχε στεφάνι με απομίμηση κλωναριών ελιάς. Στο δεξί του χέρι κρατούσε την Νίκη η οποία ήταν φτιαγμένη από ελεφαντόδοντο και χρυσό, ενώ με το άλλο κρατούσε σκήπτρο που ήταν στολισμένο με πολλά διαφορετικά μέταλλα και πάνω του στεκόταν ένας αετός. Τα υποδήματα του θεού αλλά και το ιμάτιό του ήταν από χρυσάφι και κοσμημένο με εικόνες ζώων και κρίνων. Ανάλογη χάρη είχε και ο θρόνος που ήταν ποικιλμένος με χρυσό, πολύτιμες πέτρες, έβενο και ελεφαντόδοντο.
Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ
Οι τοιχογραφίες γύρω από το άγαλμα ήταν του κορυφαίου ζωγράφου της εποχής, Πάναινου, ανιψιού ή αδελφού του Φειδία αλλά και συνεργάτη του, ο οποίος είχε φιλοτεχνήσει την Ποικίλη Στοά.
Λέγεται μάλιστα γι αυτόν πως μια μέρα ρώτησε τον Φειδία πως εμπνεύστηκε την μορφή του Δία, καθώς ήταν τόσο χαρισματική και προκομμένα πετυχημένη που και η καλύτερη
γραπτή περιγραφή δεν φτάνει την έμπνευση, την οξυδέρκεια και ευφυία του γλύπτη.
Ο Φειδίας, τότε τον παρέπεμψε στον Όμηρο, όπου σε κάποιο σημείο του περιγράφει τον Δία τόσο αυστηρό που με ένα και μόνο νεύμα της κεφαλής του μπορούσε να κάνει ολόκληρο τον Όλυμπο να τρέμει. Σχετικά, ο Δίων με τον δικό του τρόπο προσπαθεί να μας αποδώσει όλες τις κρυφές ερμηνείες που ενυπάρχουν μέσα στο μικρό απόσπασμα του Ομήρου και αναφέρεται στις διάφορες προσωνυμίες της φύσης του Δία «Πατέρας και βασιλιάς, Προστάτης των πόλεων, θεός της φιλίας και της συντροφικότητας, Προστάτης των ικετών, Θεός της Φιλοξενίας, Δότης των αγαθών…».
Όλες αυτές τις έννοιες και τις εκδηλώσεις του θεού, ο Φειδίας είχε καταφέρει με περισσή μαεστρία να τις ενσαρκώσει στο απαράμιλλης τέχνης, δημιούργημά του.
Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ
Πίσω από την μεγαλειώδη τέχνη του Φειδία, κρυβόταν και μία εξίσου σπουδαία τεχνική που είχε αναπτύξει και καθιερώσει στην Αθήνα και που επέτρεπε την κατασκευή χρυσελεφάντινων αγαλμάτων τεράστιου μεγέθους. Αν και ο τρόπος της κατασκευής του θα μας αναγκάσει σε μία πιο πεζή περιγραφή, ωστόσο πρόκειται για μία αριστουργηματική μέθοδο για την εποχή του.
Πρώτα επέλεγε που και πως θα εγειρόταν το άγαλμα και σε εκείνο το σημείο έστηνε έναν ξύλινο σκελετό. Κατόπιν στο ένα από τα δύο εργαστήρια, που προφανώς χρησιμοποιούσε, διαμόρφωνε το ελεφαντόδοντο ώστε να γίνουν λεπτές πλάκες που θα προσαρμόζονταν στον οδηγό-ξύλινο ομοίωμα. Στο εργαστήριο με ιδιαίτερο μεράκι και λεπτοδουλειά εργαζόταν πάνω σε ελάσματα χρυσού που θα έδιναν την εξωτερική λάμψη του αγάλματος, διάλεγε με προσοχή τα μέταλλα που θα έφτιαχνε στα ειδικά καλούπια για τις διάφορες πτυχώσεις του αγάλματος. Βέβαια, όλα τα κομμάτια μεταξύ τους ήταν τόσο περίτεχνα και περιποιημένα μεταξύ τους, που σαν ενώνονταν έδιναν την εντύπωση ενός αγάλματος που δεν φτιάχτηκε κομμάτι-κομμάτι, αλλά πως ήταν κάτι ενιαίο και ευχάριστο για το μάτι. Η κάθε λεπτομέρεια ήταν τόσο ταιριασμένη που νόμιζε κανείς ότι το άγαλμα θα σου μιλούσε και θα σε προσκαλούσε να καθίσεις δίπλα του.
Το ΑΓΑΛΜΑ του ΔΙΑ στην ΟΛΥΜΠΙΑ
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία δέχτηκε των θαυμασμό των λατρευτών και των ικετών του για σχεδόν πέντε αιώνες. Ο Ρωμαίος αυτοκράτορας Καλιγούλας (37-41 μ.Χ.), χωρίς να διαφέρει από εκείνους τους Ρωμαίους κατακτητές (Αύγουστος κ.α) που έκλεβαν ή «δανείζονταν» αγάλματα, μετώπες κλπ, έβαλε σκοπό να μεταφέρει το άγαλμα στην Ρώμη. Οι αρμόδιοι τεχνίτες που έστειλε να κάνουν αυτή τη δουλειά, μας λεει ο βιογράφος του, Σουητώνιος, κατατρόμαξαν και ετράπησαν σε φυγή όταν στην προσπάθειά τους να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για να το μετακινήσουν, το άγαλμα ξαφνικά έβγαλε έναν καγχασμό που το ικρίωμα κατέρρευσε.
Το άγαλμα από τότε έμεινε στην θέση του για τρεισήμισι περίπου αιώνες. Χάρηκε τα μάτια του κόσμου επάνω του ως το 391 μ.Χ. οπότε και ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος Α΄ επηρεασμένος από τον χριστιανικό κλήρο έθεσε εκτός νόμου την ελληνική πολυθεΐα και λατρεία και έκλεισε του ναούς. Τότε καταργήθηκαν και οι Ολυμπιακοί αγώνες.
Τελικά, το λατρευτικό άγαλμα, δύο αιώνες, σχεδόν, πριν κλείσει χιλιετία ζωής, μεταφέρθηκε στην Νόβα Ρόμα (Νέα Ιερουσαλήμ), την κατοπινή Κωνσταντινούπολη ως διακοσμητικό στοιχείο σε κάποιο παλάτι στις όχθες του Βοσπόρου. Το εργαστήριο του Φειδία όπου φιλοτεχνήθηκε μετατράπηκε σε χριστιανική εκκλησία. Στα 425 μ.Χ. ο ναός στην Ολυμπία έπεσε θύμα ύποπτης φωτιάς με αρκετές σοβαρές ζημιές, ενώ στα 462 μ.Χ. μια μεγαλύτερη πυρκαγιά κατέστρεψε το παλάτι που στέγαζε το φυγαδευμένο άγαλμα του Δία και, φυσικά, το ίδιο το άγαλμα.

diadrastika.co
http://www.diadrastika.com/2012/01/blog-post_8739.html
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters